Satisfyer Love Triangle Connect App

Our Love Triangle combines proven Air-Pulse Technology with deep vibrations and a smooth silicone head. Its practical cap ensures hygienic and discreet storage at all times, even on the go.  Compatible with the free Satisfyer App...

$65.95 *

Shipping costs

Ships in 24 hours

Color:

Quantity
  • SW10082.1
  • 4061504007533
Our Love Triangle combines proven Air-Pulse Technology with deep vibrations and a smooth... more
Product information "Satisfyer Love Triangle Connect App"

Our Love Triangle combines proven Air-Pulse Technology with deep vibrations and a smooth silicone head. Its practical cap ensures hygienic and discreet storage at all times, even on the go. 

Main-Feature-Icons_Gray_Free-App Compatible with the free Satisfyer App - Available on iOS and Android
Main-Feature-Icons_Gray_Air-Pulse-Vibration-2in1 Simultaneous stimulation of the clitoris using pressure waves and vibrations
Main-Feature-Icons_Gray_Waterproof

Thanks to its waterproof (IPX7) finish, this toy can be used safely in water and is easy to clean

 

15-year guarantee 2 super-strong Power Motors
Can also be used without the app App offers an unending range of programmes
11 pressure wave intensities + 10 vibration settings Whisper mode
Magnetic USB charging cable included Rechargeable Li-ion battery
Easy to clean Waterproof (IPX7) 
Body-friendly silicone

 

 

The Satisfyer Love Triangle: Stylish, modern, orgasmically exciting

The Satisfyer Love Triangle is a handy clit vibrator with a sophisticated design, which gently wraps itself around your clitoris with its soft head and catapults you to climaxes like never before with its sensual combination of pressure waves and vibrations. You’re completely free to choose where and how you want to experience pleasure because this little gem is waterproof (IPX7) so it can be used in or out of the water. The delicate silicone is extremely slippery and can be cleaned easily after use with lukewarm water, soap or a sexual wellness device cleaner. If your little friend starts to slow down, you can recharge the lithium-ion battery quickly in an environmentally friendly way with the included USB magnetic charging cable.

How does the Satisfyer Connect App work?

This vibrator not only allows you to choose between predefined intensity combinations of pressure waves and vibrations, you can also make your own creations with the innovative app control. Just download the free Satisfyer Connect App to your Android or iOS device and connect your smartphone, tablet or Apple Watch via Bluetooth or internet to your little pleaser.

Create your own vibrations and share them with other users all over the world. Experience vibrations to the rhythm of your favorite playlist on Spotify with your Satisfyer Love Triangle – there are no limits to your creativity with this remote control app. You can also let your partner take control or control another user's Satisfyer using the video chat function in the app. Enjoy adventures like never before and venture into the completely new, digital world of the Satisfyer Connect App. It goes without saying that the app is GDPR-compliant and meets all German and European data protection regulations. So you can be free and take your love life to a new level. What are you waiting for? Hours of tingling pleasure await you!

 

Due to the Air Pulse Chamber this product might not be suitable for clitorises that become enlarged due to hormonal treatments - our Multitoys and Finger Vibrators offer the most diverse range of use cases and might be interesting for you to check out. 

 

The Bluetooth® word mark and logos are registered trademarks owned by Bluetooth SIG, Inc. and any use of such marks by EIS GmbH is under license. Apple, the Apple logo and Apple Watch are trademarks of Apple Inc. The Android name and the logo are trademarks and property of Google LLC.

 

 

Related links to "Satisfyer Love Triangle Connect App"
View properties more
Properties "Satisfyer Love Triangle Connect App"
Material: ABS plastic, Silicone
Compatible with the Satisfyer Connect app: Yes
Width: 2.65″, 67.5 mm
Height: 1.25″, 31.8 mm
Weight: 4.1 oz, 115.5 g
Length: 3.4″, 87.55 mm
Suitable for: Woman
Stimulation: Clitoral
With vibration: Yes
With pressure waves: Yes
Battery: Akku
Color: Black, White
Waterproof (IPX7): Yes
Reviews 14
Read, write and discuss reviews... more
Customer reviews for "Satisfyer Love Triangle Connect App"
∅ 3,4  of 5 stars with 14 reviews
5 Stars
(7)
4 Stars
(1)
3 Stars
(0)
2 Stars
(2)
1 Star
(4)
Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.
Your rating:
Please enter these characters in the following text field.

The fields marked with * are required.

Apr 13, 2022

I only had it 4 weeks loved it only tried it twice. When I went to turn it on today it won't come on. I put it on charge the light stays on. Very disappointing today.

was satisfied not now

Admin Apr 13, 2022

We’re sorry that you received a defective product. We kindly ask you to please contact the store/shop where you purchased the product from and ask them for a refund. We cannot refund the costs since you didn’t purchase the toy directly through www.satisfyer.com.

 

Mar 30, 2022

Doesn't Line Up

I was expecting this to be like my experience with the Satisfyer Pro 2. It isn't. I liked the idea of the app, and my boyfriend wanted to try it with me. The Pro 2 doesn't use the app. So I ordered this. I can't orgasm with it because it just doesn't line up on me at all. I'm so sad and disappointed. I orgasm easily, so I never anticipated nothing at all. With the Pro 2, it took seconds, until it stopped working. I hate that I tried this one.

Admin Apr 1, 2022

Hi Katherine! Thanks for your feedback! We’re sorry that you weren’t satisfied with our Love Triangle. Our customers all have different preferences that of course might differ from each other. In our experience, our customers are satisfied with the effectiveness of our products, which can be seen from our many positive reviews. 

Mar 20, 2022

Fantastic and Convenient

I have a lot of air pulse vibrators, this one is my new favorite. It's powerful, I love the cap, and it holds a decent charge. As always the supporting app is the best feature, but this is comfortable, the opening is a little more roomy than other satisfyers and extreamly soft. Only complaint is that it's tricky to hold without accidently turning off the app connection.

Mar 7, 2022

Oh em gee

My husband and I bought this and It is amazing!! Instant orgasm! Happy with 15 year warrantee as well. Great product!

Jan 25, 2022

Stopped working.

When I got this product, I fell in love immediately as it packs a great punch. My partner and I used it together frequently as we are long distance, so the app long distance feature was perfect for us and was a lot of fun. However, after about only 4 MONTHS of using it, suddenly it stopped working and I have been unable to turn it on since. When I plug in the charger, the light doesn't pulse like it's normally supposed to. Instead the light is on 24/7 when I charge it, signaling it is fully charged. But when I try to turn it on, nothing happens. Really disappointed and hoping I am able to receive a new one as my partner and I miss playing with it so so much!! I should be able to receive a new one since there is a 15 year guarantee.

Admin Jan 26, 2022

I am really sorry for the inconvenience and trouble you are having with this great product.

If there is a fault or you have difficulty operating any of the toy's functions, please press nad hold the operating button for 5 seconds.

If the device still does not work, please get in touch with our customer support at service@satisfyer.com

Jan 17, 2022

I bought this product and loved it. But then it stopped working after 4 months of having it. I contacted the shop I got it from and they told me to contact satisfyer. So I emailed them and they were supposed to send out a new product but I never received

Admin Jan 20, 2022

HI! Thank you for your feedback! We are really sorry for the inconvenience. Our support team will send you a new parcel.

Jan 12, 2022

Won’t charge.

I bought this from The Pleasure Chest in NYC while on holiday. I tried to charge it but the light does not come on to let me know it’s charging.

Admin Jan 17, 2022

We kindly ask you to please contact the store/shop where you purchased the product from and ask them for a refund. We cannot refund the costs since you didn’t purchase the toy directly through www.satisfyer.com.

Please contact our customer support at service@satisfyer.com

Jul 27, 2021

Mind blown

I have tried several toys in the past that just never did it for me. I became frustrated thinking maybe it was just me and toys just weren’t for me. Until this. This is by far, hands down, the best toy ever made! In my opinion of course.

Jun 4, 2021

Love it! My new favorite toy! I absolutely swear by satisfyer products, every toy I've tried from them is better then theast

Mar 28, 2021

Frustrated and sore - this didn't pleasure me at all.

Hate it - did nothing for me. I'm not sure if maybe my clitoris is too small for this to do its magic or what, but it was just another vibrator - nothing special like I thought it would be. It doesn't have a suction of any kind - just vibrates on different sequences. I ended up making myself sore/bruised trying to hard to get this to be pleasurable. I thought I wasn't positioning it right, so I just kept moving it, changing my own position, etc - and achieved zero results, just frustration and soreness.

It's also annoying to hold because no matter how you do handle it while using it, you manage to hit one of the buttons on the device - I accidentally turned it off several times.

The app is a neat idea, though - which is one of the main reasons I purchased this. My relationship with my boyfriend is long distance at the moment, I wanted to have some extra fun during playtime and I thought this would be a great idea for us. But again, aside from the toy not actually doing anything for me, I'd hit a button while we were trying to experiment with it together, him controlling it through the app, and it would disconnect - so I would have to reconnect and try again. Very annoying! Wasted money for me :(

Admin Apr 1, 2021

Hi! Thanks for your feedback! We’re sorry that you weren’t satisfied with our Love Triangle. Please keep in mind that our product needs to be charged before the first use. The first charging can in exceptional cases take up to 3.5 hours. The operating panel will light up after the device has finished charging. 

Our customers all have different preferences that of course might differ from each other. In our experience, our customers are satisfied with the effectiveness of our products, which can be seen from our many positive reviews. We hope that you will find a product better suited to you with your next order!

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.
Your rating:
Please enter these characters in the following text field.

The fields marked with * are required.